MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 13, 2013

susu kucing

minggu lepas masa lepak2 umah mak ada la kucing jalanan ni dok bertempek depan pagar..tengah dia dok btenggek depan umah tetiba anak dia datang isap susu dia alamak cam best je nengok kucing nyusukan anak dia..

pastu si mia dok nengok anak kucing tu menetek dia cakap

ibu bole tak mia nak isap tetek kucing?MIA TERLIOR TENGOK..
hahaha...dah tak cukup ke susu ibu kasi kat kakak slama 2 tahun dulu?nak rasa plak susu kucing
kita cakap la..
pegi la isap nengok apa ibu kucing tu buat...nak dapat cakaran manja g la isap hahaha
mia..mia..merapu je keje!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

muka steady je kucing ni menetek anak dier...si mia kalo menetek ngan kucing tu...mau kena tu..adoi mia...mia...mana BFF ibu mung panggil mung mia koyo...kakkakakkakakakka..kamoo buat aunty soya gelak guling2 rrrr

Masni Syafie said... [Reply to comment]

budak...budak....suke bertanya...ihihihi...kelakar la mia nih

eima said... [Reply to comment]

hihihi xtau nk ckp pe....

Ratu Hatiku said... [Reply to comment]

Dah lama x tgk kucing menyusu uhuhuhu

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, kak..uishh lama aku xsinggah sini..hehe..
hahahaha kelakar lah si Mia tu, siap boleh terliur pulak tu ya tgk kucing menyusu, hahahaha...lawak2x~ :D

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sweet jer pic kucing menyusu ni :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hamboi mia..
soalan tak menahan..
hahaha

Ezna said... [Reply to comment]

Kucing pun sayangkan anaknya.... :)

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

hahahah...kelakar lah Mia ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...