MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 26, 2013

tropika virgin coconut oil

darwish ni dari seminggu lahir dia mmg dah kena ruam kt pipi dia doc kata bukan ruam susu tp ruam panas.doc kasi krim suh sapu memang tak elok2..kadang tu kejap ada kejap xde..tah camane aritu dok kemas2 umah ada la jumpe minyak tropika ni.

sebenarnya minyak ni dah lama wujudnya..sejak kita memula pindah dok kluang lagi nengok dalam bilik.bila tanya amrul beli kat mana dia kata dia xtau dia lupa..so dh pindah randah ritu dok dalam kotak ni baru kemas2 jumpe balik

saje la sapu kat pipi darwish sebab tgk dia tulis elok utk bb yg kena ruam lampin, ruam susu, ruam panas ngan ekzema.2 ari lepas sapu memang kurang dia nye ruam berkesan betol!.slain dari tu minyak ni elok juga untuk lebatkan rambut.sedap bau dia...bau lavender

gamba atas sebelum pakai minyak gamba bawah lepas 2 ari guna minyak tu
tido mulut tesentil hehe
 sape nak bli on9 bole masuk sini
 senarai harga

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...