MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 17, 2013

kat mana nak bli vegetable chips?

 ingat tak aritu kita ada share pasal vegetable chips ni yang mana menda ni xde kat malaysia abang ipar bli kat singapore.aritu kita bawa la menda ni kat opis, opismate & bos try makan pastu diaorang cakap sedappnye..diaorang tanya mana nak bli, kita cakap xde kat malaysia..

aritu g la cosway kat aeon au2 masuk je cosway skali ternampak vegetable chips ni dia ada jual kt situ sepeket RM5.90 kecik je peket dia.so sape nk try rasa g la carik kat cosway ok..

 ni la yang kat cosway tu
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

NinaAz said... [Reply to comment]

Bagusni utk org yg suka mengunyah mcm nina. Heheehehehe

mama tisya said... [Reply to comment]

sama ke rs yg kt cosway tu?

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

erm...x pernah cuba lagi...best ke?

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Sedap?

Falsya said... [Reply to comment]

Hurmmm..org dlm pantang leh mkn x?.xde telur kan..nnt kene marah ngan rodhi..wakakakakak

Cik Puan Rara said... [Reply to comment]

oooo ada eh.agak2 banyak msg x?

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

boleh try cari kat sini la

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sedap sgt ke?nti blh cuba

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

mcm sedap jek..
nnti bleh try beli
cosway dkt je kt tesco opis ni je..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

selalu nmpk tpi aku bab kerepek2 ni
jgnkan kerepek yg sayur
yg bukan sayur pun aku jarang n tak bape nk mkn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...