MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 19, 2013

mandi @ kolam klcc

cite weken ktorg lamaaa sungguh tak g jenjalan mengenangkan dd nye dah lama tak balik kan..3 minggu tak balik so xde la kami anak beranak g jenjalan..patutnye last week amrul keje, cam biasa la..dia wat seprise balik tak bagitau..tau2 ari khamis kul 2.30 pagi dia call suh buka pintu umah..padahal kul 12 malam tu kita dok wasap2 tanya dia kat mana dia kata ada kat jb...suke je kan wat orang tekejut tapi xpela..kita dah tak terkejut dah ngan pandai dia suke muncul2kan diri tetiba ni haha....

so klw dd ada kt kl, memang wajib la dia bawa ktorg kuar jalan..amrul jenis xsuke dok umah..weken sure nk merayau..xkisah la g jj yg dekat sekentot ngan umah pon xpe dah bagi dia janji keluar berjalan.ari ahad kita ajak dia g bekpes kt area opis lama kat batu caves semata nk makan nasi dagang sedap, kat restoran tu dok ko..taman samudera.sanggup tu dtg dari keramat nk bekpes nasi dagang hehe..kita klw sedap xkisah jauh mana mesti datang.

pas bekpes memang xde plan nk g mana..memula masa kt umah mia ajak g mandi, ok la bawa siap2 baju mandi dia, nak mandi kt mana memang xplan..pas makan amrul tanya nk g mana kita tros ckap klcc dia pon bawa la g klcc..

caya tak?walaupon dok kl kita xpernah bawa mia mandi kolam klcc haha..sampai dah pindah kluang sana..dah balik sini balik baru ni la bawa dia mandi kolam klcc.kat situ senang sebab air cetek so xrisau nak biar dia berenang biawak ke apa..konfem xlemas kita just perati dari jauh je.xlama pon mia mandi sejam gitu je..panas xtahan..abes mandi g window shopping kt klcc..usha2 dulu gaji nnt bole la soping ahah...tak tahan godaan la masuk baby gap hailahai...seb baik nama pon window shoping

nasi dagang sedap setanding mak kita buat




adik muke sedey je xdapat join kakak mandi..saba ye dik nanti adik besa skit ibu celup adik dalam kolam


.




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronoknya kakak damia..adik..tunggu sikit hari lagi yer.

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Samala..xpnh bwk ank2 mndi kt kolam klcc tuh..hehe

NinaAz said... [Reply to comment]

Lawa view kat kolam tuuuu

mama tisya said... [Reply to comment]

tisya pn tk pernh lg bw mandi kt klcc tu hehe..hah tk try lg nk singgah kt tu dok ko tu

eima said... [Reply to comment]

KLCC pun aku jrg pi .. hahaha
tatau plak ade kolam leh mandi

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok mia mandi kat situ erk...puas mandi la tu...

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

darwish sbr menanti kakak mandi kolam ye..hikss

tggu la dia bsr sket...ha tk mau keluar kolam tu nnti..hikss

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Surprise sungguh amrul ni
Haha!
Bestnya mia.. Zakwan tgk ni mesti jeles :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...