MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 10, 2014

mee tarik warisan asli @ dang wangi

last week ari sabtu kuar la g pertama kompleks carikan henpon baru adik amrul.dah abes bli henpon igt nak ajak g makan western kt kg baru..skali masa on the way g kg baru ternampak mee tarik baru buka kat dang wangi..memang dah lama nak makan..aritu ada try sekali kt sungai besi nak g sana cam jauh je..seb baik dia ada buka kt sini dekat la skit pasni klw nak g.

memula sampai tu xla ramai orang sangat dah duduk tu baru la ramai...kat sini portion nye sangat besa..xabes pon makan yg abes daging kambeng tu apa nama tah sedapp.kot sesape nk try bole la g landmark nye xjauh dari balai polis dang wangi terus je nnt nampak shell belah kiri jalan depan skit nanti nampak kedai ni blah kanan sebelum simpang belok ke kampung baru, xjauh dari opis nuffnang


ni daging kambing tak tau nama nye dah sedap
kita nye
amrul nye
.
adik ipar nye
nape muke adik gitu?hahaha


terkuar2 perot anak hehe


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

macam sedap jer macam nak pegi jerk..hahahah

yatie said... [Reply to comment]

terliur la pulak nengok ...yg pasti lagi terliur tgk peha si adik yg bam bam..hhehehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Nk try nti..yeahh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

adik malu kot..sebab terkuar peyotnya haa..kikikiki....nampak best la yg daging kambing tu..daging kambing je ke..sue tak mkn la..klo ada daging boleh ajak akob kat sg besi tu kan...

mama tisya said... [Reply to comment]

lprrr...nanti nk try gk..aritu pn dh tgk tp tk sempat singgah lg

Cik Jue said... [Reply to comment]

nampak sedap betul..nyum nyum nyum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...