MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 15, 2014

Minggu yang memenatkan



Yallah..sungguh tak terkata penatnya.2minggu lepas mia start skolah xla rasa penat sgt sebab amrul cuti khamis ngan jumaat tu. lps mcm biasa amrul dh blk kluang jadi rutin baru pon dah start la..

Dulu mia tdika 5 tahun kita xkeje, dok umah je kejenye g anta ngan amek dia balik skolah.tahun ni hambekk dengan ada anak kecik, laki plak xde, ngan nak g keje lagi anta kakak g skolah, anta adik umah tokwan phewww..penat..sangat penat

Tambah plak kat opis pon tengah bizi gila..banyak keje lagi2 klia2 nak siap dah ni byk menda btol nak buat.kat opis blog memang xsempat langsung nak buka komen2 pon dh malam baru sempat approve.

Disebabkan penat yg mlampau mgu lepas sakit kepala yg amat sgt rasa mcm nak tumbang..tros g klinik dpt mc.rest kat umah xfikir pasal keje hah baru la ok...ya tuhan tak terkata letihnya..bangun cam biasa 6.45 klw dulu pas subuh bole tido blk sebab opis dekat je kan skang pas subuh mandi tros ngan kakak skali siap nk g skolah.

Tu blom lg kita buat bekal dia bawa g skolah tu..klw buat bekal kul 6 dh kena bangun dah..gile la salute ngan ibu2 bekerja yg bekalkan anak makanan g skolah..kang dh blk keje nak masak plak pheww kita skang ni mmg xde masak2 lg sejak pindah kl.tgu amrul dok skali nnt br la nk masak..esok2 klw amrul tuka kl nk gosok baju dia lg, baju kita lagi, baju kakak mia lagi.yallah..semoga diberi kesihatan yg baik la..dpt nak nguruskan keluarga ni

Skang ni tido mmg awal la kul 9.30, 10mlm dh tido..pastu bila bdn penat selera makan pon xde...makan ikut dan je..aduii

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Salute pada mak2 yg bekerjaya yg siapkan semua keperluan anak2 sendri tanpa bantuan bibik. Tahniah! Moga ada ganjarannya nnt in shaa Allah...

Shark Kay said... [Reply to comment]

bca pn dh terasa pnat nie..
full jadual harian..

follower baru disini :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

memang penat.tak per lama2 biasalah tu..dh tak lama pun kan amrul nak pindah kl :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tu la kiter kan...dengan anak2 , suami, kerjaan opis n rumah kan..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Blm get used lg tuh..
InshaAllah..nti akn jd biasa sis

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Semoga kita semua berjaya menguruskan keluarga dengan baik ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...