MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 2, 2014

ole2 dari sarawak

minggu lepas nana keding g sarawak, kita awl2 dah kirim kek lapis pastu awal2 dah pesan klw nak bli kek lapis kat sarawak beli kat mira kek lapis, sedap moist klw nak compare ngan kek lapis yang pemes itu (xyah la kita sebut eh..heheh dia mmg pemes klw org g kuching mesti borong kek lapis situ) dulu pon kita g kuching kita bli situ juga..tapi lepas opismate kasi tau yang mira ni lg sedap so skang dah pandai dah..klw nak kirim kek lapis mmg suh kwn2 bli mira kek lapis.

ada juga fm kuching mekaseh naha! (nama manje dia naha hahaha)
 kemain lawa warna kek lapis ni kan..pandai plak dia bli kek warne kita suke warna pepel...mia makan kek ni soknye membuang, bahan buangan pon kale biru hahah...mia ckp ibu cuba nengok Ta** kakak kale biru xsenonohnye mia da ke suh kita nengok TA** dia


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

uits dasat taik pun biru ek..hahahaha

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

suke kek lapis!comel je warna die tp mia ckp macam TA**..haha..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

adoi boleh pulok suruh ibu tgk dier punyer najis..akkakaka...mia koyo...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

beshnya kek lapis :) tp pewarna memang sgt byk dlm kek ni..mkn jrg2 ok kot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...