MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 9, 2014

sungai congkak & kolam air panas dusun tua

ari ahad lepas...tak tau nk g mana..lepak dok umah tgk movie dah petang tu kuar la g carik makan, pas makan tak tau g mana amrul pon main jalan je xde arah tujuan...masa tengah jalan tu mia ckp dd apa kata kita g tengok monyet?

ok la...g tengok monyet kat taman tar ampang tu, port biasa ktorg la klw tak tau nk g mana situ la tempatnye..g tengok monyet & kasi diorang makan..xlama pon lepak situ sebab nye monyet situ cam agresif je ktorg bawa sepeket kacang monyet tu bole pegang kaki amrul rampas sepeket seme hahaha...cuak amrul tros ajak balik..

dah nak balik tu tetiba amrul kata jom naik bukit langat..ok la jom..sampai bukit langat dia tak berenti pon udahnye dia tros je sampai pekan hulu langat..dah sampai ulu langat kita tros cakap kt dia jom la g sungai congkak dah alang2 sampai ulu langat ni..ok la g la sungai congkak..masa tu nak dekat kul 5, amrul tanya mia ada bawa baju spare ke..kita ckp mana ada..mana tau nk g mandi hehe..skali tengok kat blakang seat penumpang tu ada poket ada la baju ngan suar mia tah camane bole sesat...elok sgt la tu kan..mia je la yg mandi, kul 5 br masuk sungai haha orang lain dah balik kita baru sampai..dah tu menda xplan kan..

kejap je lepak dalam 45 minit abes mandi sungai singgah plak kolam air panas depan IKBN dusun tua tu..kemain ramai orang, try gak celup kaki kejap perghh bole tahan panas weh..fes time singgah air panas situ.





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Xpenah kg sampai sana..
Sonok mia dpt mandi sungai =)

NinaAz said... [Reply to comment]

Eheh. Dekat umh lama sy nihhh. Hihi

Afasz said... [Reply to comment]

kemain lg mia posing. ikut gaya mak dia la tu :p

MaDiHaA a.k.a Ratna said... [Reply to comment]

akak pernah beberapa kali mandi kat tempat air panas tu.. tp tempat tu tertutup.. belakang sekolah agama tak silap.. tempat mandi lelaki & perempuan berasingan... tp skrg dah lama tak gi mandi air panas tu.. hehe.. sg. congkak pun dah lama tak pegi...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

besh tu dpt mandi sungai..tahan sejuk yer mia ni heheh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok dapat g mana2 tanpa plan kan

mrs kayrul said... [Reply to comment]

dah lama x mandi sungai sejak kes kencing tikus tue...takutttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...