MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 8, 2014

wan chopati no.1

 ni la dia capati yang kita cite dulu...masa tu kedai dia kt pasar keramat kang dah pindah keramat mall, lama gile kot xmakan last makan masa form 1..ni baru makan balik.kuah dia tetap mcm dulu2 juga rasa dia...

ari khamis lepas, anta kakak mia g skolah g la dating bertiga ngan adik hehe..payah dah nak makan skang ni adik dia pantang nengok orang makan tangan nak mencapai2 je..kena mkn cepat2..saje bawa amrul makan sini sebab penah cite kat dia pasal capati keramat ni dia tak pernah makan..dia kan suke capati klw kt kluang tu tiap mgu makan capati kambing tp sini xde kambing

 sepingan RM3 kuah daging hancur ngan kentang yumss!
 jgn tertipu dengan keBEHAVEean budak itu hahaa

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kedai tu bukak sejak 1986..zaman sue tu..kikikiki..alamak terus rasa nak makan capati..sue tak penah mkn capati ni

NinaAz said... [Reply to comment]

Lamanya baru jumpa balik capati ni. Masa form 1. Masih lagi rasa sama. Mantap ah kedai ni

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

kuah nampak sedap!!

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Tu la
Tgk dar behave jek tu
Hihi
Xsaba nk makan dh ek :)

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

lama tk mkn capati la..hehe..
ak suka capati dia lembut je..
lapar la plk tgk capati ko ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...