MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 21, 2014

takut kucing!

 apala adik ni..tak macho la lelaki takut kucing hehe...

alkisah..aritu darwish kena cakar ngan kucing melalak la dia..tapi kucing tu bukan la cakar kuat2 kucing tu jenis suka gurau2 klw kita pegang dia kang dia kuis2 tangan kita ngan tangan dia..pastu kadang dia gigit2 tangan kita. 

tah camane aritu darwish g tarik ekor kucing tu mendapat la kan..kucing tu cakar dia..melalak la kawan..sejak dari tu klw dia nampak kucing mengigil2 badan dia tros melalak klw kucing datang dekat haha..tau pon serik kan.

aritu kt umah amrul g amek kucing menan yg kakak mia punya tah berapa kurun tu dia g pasang battery sekali kucing tu bunyi meoww moeww siap jalan2 pegi kt dia apa lagi menggeletik2 badan darwish pastu mlalak haha..lagi melalak lagi la kakak & dady nyakat

slain kucing darwish takut bunyi blender aisemen adik ni..hhehe tu baru 2 je menda yg kita spot.aritu dok blend lada hitam pakai blender kering melalak2 dia...klw blend bawang tu xpe plak jangan blender kering..klw nak blender kering terpaksa la kita bawa blender masuk bilik klw tak kang mlalak budak botak tu



 dusshhh kena sepak dah kucing haha
oleh sebab suka sgt dia nak g kat plug tu kan kita letak kucing tu kat plug hahah mmg tak berani dia usik usha je dari jauh


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Kakakaka..!
Tindakan bijak letak kucing tu kt plug
Takde la abg botak berani main kabel lagi haha

Petak Bunga said... [Reply to comment]

anak suka kucing..
jenis geram.. mcm nak lenyek2 kucing tu..gerun gak..takut buli kucing.

lia said... [Reply to comment]

alololooooo cian nyer takot kucing... meh geng dgn Abg Amsyar he3

SYANI said... [Reply to comment]

Amira pun ada kucing tu...
Memula beli je takut pastu habis dibaling2 je kucing tu..

amiey lee said... [Reply to comment]

hahahahha lawakk plak.... kucin menan je punnn

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

baguih idea ibu darwish ni,...kikikiki...tengok lama je, geram bila boleh G kat plug2 tu kan

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

hehehe
umpan la tu..
tk leh dh nk pegi kt plug ha
kalau kucing tu hidup..
mau dia pegi kt darwish dh tu

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Bagus jgk kan, xleh main suis dah ...

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, lama nya xsinggah sini..hahaha..kelakar gila entry..comel je darwish takut kucing..xpe, kecik lagi tu, jgn trauma smpai besar sudah, haha..bgus idea letak kucing mainan tu kat plug, haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...