MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 19, 2014

terharunye..

minggu lepas sampai je umah mak tgk ada courier..buka2 ada skrit askar dalamnye..sehari sebelum tu naa mamaiqy ada wasap tanya ada tak dapat apa2 parcel tak?kebetulan masa dapat parcel ni xtau sape yang kasi nengok nama pengirim tak kenal..so agak2 je la ni mest naa kasi sebab dia je yg tanya ada tak terima parcel hehe..

pastu bile wasap naa..btol la dia yg kasi rupanya..fuhh seprise gile dpt skirt askar ni hehe...mmg sebelum ni ada usha juga skirt ni tp xberani nak bli sebab takut xmuat..almaklum la..pinggang size miss world kan..muahahah...

skirt ni pon ngam2 soi je cuma ketat skit tang perut kuikui..kena diet la baru baru pakai ngan selesa
eh cam tetiba dapat idea nak poyoshut tema askar lah...bile la nak ps nih..kamera ada tukang amek gamba xde haha...
tq naa..tq tq
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Ann said... [Reply to comment]

setiap kali tgk ape2 yg bercelorang terigat nana..skang dok kumpul koleksi celoreng kan..hehehe..

buat ps mesti lawa nnti..

Petak Bunga said... [Reply to comment]

skrg trend askar.

:: Cik Viva :: said... [Reply to comment]

Ishh..lawa sket askar ni, nak beli jugaklah.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tukang amik gamba cuti bersalin...pantang 2 bulan..kikiki..tp serius mmg cun

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

cun!

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Kite pun klu nmpk skirt atau palazo atau blaus celoreng2 mesti teringat kat nana haha..! Tp nak belikan tak berani takut salah saiz atau nana tak berkenan

adarnadzmie said... [Reply to comment]

akak pun dok servey gak skit cam ni...:)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

kalau akk pakai pun sure ketat ni..hehehehe

mizz miaizzati said... [Reply to comment]

cantik...ramai dok pakai..sy gak tak terpakai

Maliana Sulong said... [Reply to comment]

ahaksss..wahh..patut la rase nak bukak blog nana arini ! saje belikan utk nana...kite lama dh menyepi blog..xdan sgt..nak start balik, malu pulak..boleh gitu??

Cik Jue said... [Reply to comment]

seronoknya...
hehehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...