MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 17, 2014

gadis & lelaki malaysia

 cer nengok...adakah anda stuju?hehe...saya langsung tak stuju! tapi klw nengok ada la skit2 yang kena..tak semua lah..

anda dari mana wahai gadis2?
saya dari kelumpo tapi saya tak palsu ok! saya idok tepek2 makeup hehe..
  kalau lelaki plak dari pemerhatian saya lah..kalau lelaki penang diorang agak kasar & tak romantik
yang kelantan tu..emm..jangan kecik ati klw kita kata kita stuju bab PEMALAS tu hahah...
jgn hentam kita ok..kita tau la sebab parent oghe klate..sedara ramai di klate bole nampak seme tu
tapi maybe xsemua la..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

wan jawa tp idung xpenyek pun..aku yg penyek ado laaaa..wakakakaka

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

gadis putrajaya ada tak...kikikiki

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

haha.. yg pompuan tu ada je negatifnya..org perak riak x tahan tu..sape la punya kajian ni hehehe...
lelaki kelantan pemalas tu sbb biasa nmpk pompuan je yg ramai berjualan kt pasar siti khadijah kot hehe

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

ada jugak persamaannya. hehe

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

ada jugak persamaannya. hehe

FiZ said... [Reply to comment]

tak betul ni.tak btul ni.hehe

diana said... [Reply to comment]

main teka je nih..nampak sangt tak betul.lagi2 lelaki johor tu..hahah...

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

mcm ada yg tk betui jek..hehe

tp ak org utara la..lahir Perak..
tk semua cakap kasar kot..haha

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Hehe..org kl suka makeup...huhu..sapa ckp ni..akk pun bkn plastik ok..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...