MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 24, 2014

panggung wayang bakal di buka @ aeon Au2

aritu la lalu depan aeon tu..kat parking luar tu kan dia tgh buat renovation..kita pon menjoyah la nak tau diorang ni nak buat apa kt kawasan parking ni?skali baca kt situ dia tulis cinema bakal di buka..wah sonok la penduduk au2 tak yah g jauh2 dah..wangsa walk tu bukan la jauh cuma parking susah ya hamat...

yeay...dekat dah ngan umah pasni nak tgk wayang tak yah g wangsa walk dah...eleh tah bile nak tgk wayang tah..hahaha sejak darwish lahir blom lagi  g tgk wayang...last tengok wayang masa sehari sebelum beranak..masa tu contraction dah makin kuat (rasanya masa dlm wayang tu dah buka 1cm) relek lagi..layan contraction dalam wayang haha...

kakak masa kecik2 umur 6 bulan ktorg hangkut g tgk wayang..tekejut2 dia hehe..tapi adik ni tah cam xberani plak nak bawa..tunggu la nanti klw ada keberanian bole la angkut...tapi kan tah la..skang ni tak bape nak gile tgk wayang mcm dolu2 dah...(maybe sebab tiket pon makin mahal hehe)

kelmarin lalu kl festival mall skali nengok ada banner rio2 akan kuar 10 april..ha itu jam kakak dah nampak da...abes la daddy bawa la anak awak nanti tengok ria ok..rio 1 tu pon berjuta2 kali dia hapal..sampai lagu burung nyanyi tu pon dia hapal...rio..rio...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

wah nk buka wyg kt au2...mmg dkt sgt la...skarang mmg jammed sbb renovate tu...lama tk tgk wyg sejak air kena catu ni manjang blk gombak bila vkend..hehe

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

lama dah x pegi au2..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

lagi dekat la kan xyah p wangsa walk
mia dating ngan daddy tgk wyg la nnt
mama jaga dar kt umah :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yayyy :)

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

wahhh...
best la dkt je nk tgk cinema ye
kena tggu darwish bsr sket br leh layan cinema noh..hehe

FiZ said... [Reply to comment]

rindu aeon ni...masa kje kt setiawangsa...selalu sgt pg...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...