MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 19, 2014

rongak!

 adoi kemain lamanye nak tercabut gigi..dekat 2 bulan gigi goyang..nak bawa g cabut kt klinik takut sakit..biar je la dia tercabot sendiri..kita dlu kecik2 pon gigi goyang mmg biar cabot sendiri je..

last week ari jumaat dah balik skolah gigi mia tercabot. kita balik keje nengok dah rongak..pastu dia cakap

ala..macam mana ni ibu nanti kakak nak g skolah orang ejek kakak...hehehe
kita pon bagi kata2 semangat & xnak down kan dia kita cakap la

xpe kakak..seme orang akan tercabut gigi diorang nanti...
nanti klw sape ejek kakak kalau dia rongak kakak ejek dia balik
hahahah xguna nye mak kan ngajar anak bukan2 hahaha...

so ari isnin dia g skolah dari dalam kete dia dok cakap kakak malu la..nak g skolah hehe.balik keje dia pon cite
ibu tadi kan seme orang tanya eh amnan..mana gigi awak.. (kawan2 tadika panggil amnan sebab ada budak lain nama damia)
malu tau mia..
hahaha klakar plak

so cam biasa la..kasi kata2 semangat xpe..nanti naik balik gigi kakak tu..kejap je rongak mcm terowong karak...hahaha...





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

hehe... comel jek
mcm terowong karak ek hehe...
xpe pasni gigi mia laaaaagi cantek bila dh tumbuh baru :)

salwana nordin @ che'wa said... [Reply to comment]

takpe nnt tumbuh balik kan hhheeee..

saya pun tak sabar nk tunggu reaksi anak pomp saya no 2 ni rongak pulak..hhheeee

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

hahaha..
terowong karak lawak tul

aha..kita dl2 biar tercabut sdiri kan..

mama tisya said... [Reply to comment]

mcm tisya gk la malu sian nangis bagai bila gg tercabut..bkn sbb sakit tercabut gigi tp sbb malu...kecik2 dh tau malu kn..hehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai nampak terowong karak jugak kat situ..kikikikikikik

Nazira Zainal said... [Reply to comment]

hai nana.... dah besar dah mia, cantik jer.... ckp kat mia nanti tumbuh balik la gigi tu, lagi cantik.....

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Hahahaha, kata2 semangat itu penting utk anak2...teringat mak pun buat benda yg sama dulu mse gigi sy patah..malu kot rongak..nasib mase kecik2 je, haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...