MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 21, 2014

DARWISH - 9 BULAN

 perkembangan terkini adik

berat nampak cam susut skit pas elok demam aritu.skang ni keje nak berdiri je klw ada kerusi dia pegang kusi tu tros bangun, merangkak tu jarang la dia tengah dok gian berdiri je skang..terbalik tu jangan cakap la..berkali2 dah hehe..ala biasa la budak nak besar jatuh, tergolek sgala tu lumrah la

satu lagi kita prasan dia kan klw tiap kali turun tangga rumah dia akan menjerit2 tu maknanya dia tau la kita nak g jalan haha..mengigil2 badan kemain suke la klw turun tangga tu..pastu dia pantang tgk kita pakai tudung mula la dia tak senang duduk dia tau klw kita pakai tudung tu kita dah siap2 nak keluar..klw xamek dia siap la meraung

tiap kali g jalan2 kan..orang india, mamak atau pakistan paling suke agah2 dia tak tau la sebab muka ala2 mamak kot tu diorang suke hahaa..aritu g genting ada sorang minah pakistan ni xtau cakap mlayu la..dok agah2 main ngan darwish, amma...so cute baby..acha..hahahah..klakar je

xsabar nye tunggu dia bjalan..skang ni dah mula fasa2 penat..umur2 camgini mmg dia xdok diam la...




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sweet je muka senyum kan

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

alahaiii comelnya
cair!

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Handsome ni dah beso esk...

Ezna said... [Reply to comment]

muka hindustan :-) acha....

Petak Bunga said... [Reply to comment]

Sebaya luth.
luth nk msk 9buln.

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

kejap mcm muka ko
kejap mcm muka amrul
comel comel..

Afne said... [Reply to comment]

nana, kejap je kan dh beso anak kita. darwish sama la ngan hani tgh meligat lgsg tak ddk diam melainkn dia tido je. mmg extra penat sbb kejap2 berkejor pegang dia naik turun berdiri ddk sesuka hati. lg time pegang adoi mcm belut dh hahahaaa

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

adududu comel nyer...
raya nanti boleh pakai baju melayu la :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...