MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 3, 2014

jeles!

 huhu..jeles tau..patut kita dapat la togeter2 ngan diorang masa beday adam sabtu lepas..dah tu tetiba nak balik kampung plak kang..xdapek la join diorang...xpernah lagi ada gamba lengkap 4 orag ngan anak memasing..

 ni pasya dok tag kt insta haih saje bikin panas! haha
xpe la nnt kita plan la race ngan stroller aeon tu ahha...
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sweet semua bawak hndbag memasing

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tembam-tembam belaka sume anak2 ni ;)
lom masuk dar lg . hehe

N.A.T said... [Reply to comment]

Sabar aje lah .. motif tag ..memang untuk jeles lah tu ..

^__^

attyfir said... [Reply to comment]

kejap je.dulu semua single..skrg semua memasing dah pegang anak

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wahh nape anak2 diorang ni muka lebih kurang je~ haha comel semua !

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg patut jeles ni...qisya tu pandang sapa tu..kikikikiki...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

manis

zety said... [Reply to comment]

alahaii syok tgknye.hehehe

YanIrfanZur said... [Reply to comment]

sonok kn kalau ko ada sekali
dpt bergambar berlapan..hehe

dulu lain skrg lain...hikss

Gieyana said... [Reply to comment]

Bersma anak2 yg cute n comel..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...