MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 20, 2014

hello kitty again..

 adoi..dia buat lagi haha..aritu masa g makan mcd mia minta la nk patung ni kita buat xlayan je..haha menan2 no way.skali last week masa balik kg singgah mcd bli bubur adik dd dia blikan 4 ekor hello kitty..xpela..dah dia nk bli utk anak dara dia kan xkan nk marah plak.. (tp dalam ati geram juga haha..baik bli makanan dr bli patung2 ni)

adoi dd..nak buat apa banyak2 ni?klw bole buat sup sedap juga..
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

hi hi sayangkan anak :-)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tp klu beli bior je dlm kotak camni lama2 rege dia mencanak naik nana..mungkin sbb tu la amrul rajin beli kot hehe

Izzati Amira said... [Reply to comment]

comelnya kitty kitty!!!

Falsya said... [Reply to comment]

Elehhhh..utk koyo ke utk dedi tuhhhh..sajewww nak bagi alasan beli utk mia lewww teewww..ahahahha

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ayu tak kumpul pun kali nie..yg hari tu pun dok dlm kotak.. elok plak Iris main..lepas tu dia simpan. but dia pun jarang main..so malas nak beli pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...