MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 27, 2014

lindungi telinga anda


 cam bengong je kan hahha

utk adik2 yg tgh hangat taik ayam bercinta sesuai la..akak2 dah kawen ni xde nak gayut2 dah jaman akak dah berlalu haha..dedulu gayut sampai panas la tlinge..henpon tu skit lagi je nak meletop slagi tak abes battery slagi tu gayut hahaha

ni ada eksesori baru utk jaga telinga dari melecur kepanasan akibat terlalu lama bergayut..g la carik kedai eksesori tipon rm13.90 adik kita bli.lawak gile ingt semalam dia saje2 je pasang kt henpon kita cakap asal plak tu cocok kt henpon skali tengok eh eh berfungsi rupanya gagang kuning ni haha

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kan..benda ni pon jadi kan....rasa nya elfira loy penah guna la ni..elok sangat la bagi yg kaki gayut kan

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

laaa ingatkan mainan..mmg bleh guna ek? hehe..tp nak bergayut dgn sape pun je skrg ni heheeh

ayu Ismail said... [Reply to comment]

Betul ke rm 13.90..kat on9 ada yang jual rm50 huhu

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Mmg btul2 blh guna ke sis..hehe..
Akk ingat buat lawak td

Falsya said... [Reply to comment]

Mcm bengong je tau..amrul punye ker tuh..

Afasz said... [Reply to comment]

cantik nye ganggang

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

cantik.. warne merah ade tak.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...