MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 5, 2014

orang cuti kita keje

1 mei nama pon hari pekerja..hari cuti bagi seme2 yang bekerja..tapi ktorg tetap kena keje...cari duit lebih..nak bli banglo hahaha....oleh sebab public oliday jatuh pada hari gaji makanye cuti masak lah aritu..pepagi kuar blanje partner breakfast lontong sotong kt melawati abes makan perut dh kenyang baru jalankan tugas nganto 4 oder dr kastemer  seme area keramat & setiawangsa je..


 abes nganto balik umah dulu..lepak2 pastu perut lapa..ajak la amrul g makan kari kepala ikan yang dia beria2 ajak kita makan aritu...skali pegi kedai tu tutup..ala kt kampung attap yg femes tuh..2x dah kita g tutup sedey!..dah tu bgerak plak ke jalan bellamy makan ikan bako...sampai sana dh 2.30 ikan keli ngan sutun je tinggal..ok la blasah je..ktorg last customer kt kedai no3 tu..diorang siap kena tunggu ktorg abes makan br bole tutup kedai haha...(gambo xamek mmg susah nk amek gambo makanan skang ni klw darwish tak tido haha)

abes makan jalan2 xde araj tujuan..g ronda sampai skypark subang sana..pusing2 balik ikut mrr2 kepong..nampak plak sturbacks yg drive thru kt gombak tu benti la tapau basahkan tekak...pastu balik umah pengsan..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

baru nie ternampak juga starbuck drive thru kat JB nie...tapi lum berkesempatan nak singgah..

Nafisa81 said... [Reply to comment]

Mmg kecewa kan. .kalau teringin sangat alih alih tutup...byk kali terkena...

FiZ said... [Reply to comment]

caramel ribbon crunch! sedapkan kak :)

Mar Mansor said... [Reply to comment]

starbuck drive thru dekat petronas permas nk ke bakar batu tu kat JB..
terliur pulak tengok gambo starbuck tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...