MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 16, 2014

Selamat hari guru

Mest ramai cikgu2 bawa balik banyak adiah arini kan..hehe..klw taun lepas mia xkesempatan nak bg adiah kat cikgu sebab rasanya masa tu kita dah balik kl yang kena pontengkan mia skolag sebab amrul g lahad datu tu kan..so xmerasa la pengalaman blikan adiah utk cikgu mia..

Malam td buka kt aeon alang2 singgah la DIY skali cari adiah..sebab ni pestime cari adiah utk ari guru kan rasa mcm jakon plak tetiba ramaii nya parents ngan anak2 memborong adiah utk cikgu hehe sronok plak tgk havoc gile suasana bebudak berebut2 bli adiah.

Dah sampai umah kul 10 kena la tidokan darwish dlu barula bole nak balut2 liat plak mata darwish lastnye kul 12 baru bole balut.semangat la si kakak arini g skolah bawa adiah nk kasi cikgu.

Buat seme insan yang bergelar guru SELAMAT HARI GURU..esp guru2 sekolah rendah datuk keramat 2 & sekolah menengah puteri ampang, KL jasa kalian takkan kami lupa

 cikgu kat tadika ada 2 orang je bole la bli adiah besar skit..esok masuk darjah 1 cikgu ada 7,8 orang kecik la skit adiahnye nanti haha..
kakak kemain eksited arini nk g skolah nk bg cikgu adiah


3 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

comey je tgk mia hehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Hamboii..kemahen!!..
Xpe..cikgu2 bkn nk hadiah sgt pun sis..
Yg pntg dpt juga berjasa kpd ank2 didik..
Derang dah hargai pun dh ckup baik sgt

Nafisa81 said... [Reply to comment]

Sekarang mmg budaya bg hadiah kat cikgu ek...masa koi sekolah dulu tak pernah pun bg hadiah kat cikgu...faktor ekonomi..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...