MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 23, 2014

TQ DADDY

 last week kita puasa..call amrul suh blikan makanan nak buke..pastu dia kata xpela kita g makan luar je..ok la dia ajak g jj..dah abes2 makan tu nampak dia withdraw pastu dia ckp ada nak bli apa2 tak?.ada..nak bli adiah cikgu mia utk ari guru. ehem...ehem..daddy masyukk ni

dah abes bli adiah cikgu kakak, singgah la kedai nak cari suar jeans sebenarnya amrul yg nak bli suar..kita pon usha la skali sebab dah lama xbli suar..konon2 amek la 2 helai..masa nak bayar tetiba amrul tolak dia ckp xpe dia bayar...eh ala..rugi xamek 5 helai..haha...udah dia dok belek2 suar tak beli pon kita plak yg bli smpai 2 lai.

kenapa susah skang nk cari jeans skang??susah nk cr boot cut / straight cut
seme style skinny kita dah la xsuke skinny2 nih
 esoknye dia balik keje dia bawa balik adiah utk mia plak flying fairy
gile best menatang ni haha..jakon mak pak..fairy ni bole terbang tp kita sendiri kena kontrol kena tadah tangah dia ada mcm sensor klw tak tadah nanti dia jatuh ke tanah
aih..sonok kakak kan.ibu dulu kakak mana ada rasa nk ada mainan2 ni..
mainan kita masa kecik2 batu seremban, main getah, teng teng
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tgk sluar jeans tu baru perasan kite pun dah lama x beli jeans. sonok mia dpt adiah best camtu hehe..dpt kat nayli mmg sejam lepas dpt dah rosak dah heeh

attyfir said... [Reply to comment]

betul tu skrg susah nak cari jeans
byk yg jenis skinny .

beshnya kakak mia.
ni kalo unty dulu2..mmg tak dpt..

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

wahhh..bestnya!
dah lama x beli jeans. hehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue pon dah lama tak pakai jeans...

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

nory pon dah lama tak beli jeans...ingat nak beli jugak selai dua, dah habis pantang ni nak pasang badan balik...hahahaha...

haishhh untunglahh kakak mia tu kan, Anak kesayangan daddy betul ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...