MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 18, 2014

hadiah beday dari rodi

ari sabtu dia wasap tanya nak adiah apa?hahaha
ko mampu? siap oper nak adiah apa...
kita cakap nak duit 10k ada tak?hahahahah
dia kata nak wallet ke?tak abes2 ngan wallet dia dah 2 thn arijadi dia kasi wallet
ada tu xpakai lagi sebab sayang hahaha
dia kata xpe la kang aku bli la pape katanya
dah malam tu dia kata nnt g amek umah mak ko aku dah pass adiah beday kt sana
kita masa tu tengah makan area ampang
nak jumpe tak sempat
cam biasa la umah mak kita la jadi port
persinggahan barang2 hahaha
sampai je umah tgk ada beg itam c&k
buka je nengok ada henbeg kemain besar
mmg suke style gini, diah mmg paham citarasa kita 
klw bole darwish tu bole muat dalam beg lg bagus haaha
senang beg besa2 mcm2 bole sumbat

tq rodi ailebiu so strong!
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

wahhhh manyakk untong ni....cantik beg tu...betul tu, bile dah ade anak ni, beg besar memang pilihan utama...hehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Untungnya ada kawan cmni...wahhh gitu..jeles pun ye

Afasz said... [Reply to comment]

alhamdulillah. murah rezeki nana dpt hadiah n murah rezeki diah slaku bff yg bg hadiah.

kite pon skrang pakai beg besar cmtu. sng.

Myra Jay said... [Reply to comment]

Cantik!! Putih suci murni :D

Nafisa81 said... [Reply to comment]

Bertuahnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...