MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 27, 2014

senang nye hidup

semalam diah wasap..katanya nak g soping kat GAP klcc, dia tu manjang je soping situ dah tu koje kt klcc mana lg nak perabeh duit kan haha...

memulanye dalam wasap si nana keding je dok kirim baju raya adam..pastu kita nengok eh lawa2 plak pastu ada diskaun plak terjebak juga la mengirim..eh..eh skali pasya pon sama terjebak haha..dah diah sorang2 meroyan soping kat gap, sambil melayan wasap dari ktorg bertiga

dia just tunjuk gambo je dah pilih mana berkenan..senang sebab masing2 xde jenis banyak cekadak..kita lg best ko tgk la mana lawa diah amek 3 lai...cam bese gaji aku bayo..hahaha...si pasya memula xnak bli sebab lom gaji siap kena paksa ngan diah suh bli xpe dia pakai duit dlu gaji nnt bayo katanya..hahah mana nak cari umat baik ati cam gini?xde jumpe mana2 tepi jalan nye..rodi je sorang hahahaha...

hai senang idop ko kan..soping thru wasap..ko ada?hahaha
ni antara gambo2 yg diwasap sila pilih



 dan setelah dipilih mana yg berkenan pastu siap serahkan bulat2 kt diah pilih la mana yg lawa
maka ni la hasil rembatan diah utk darwish baju merah ngan biru tu pas diskaun RM19.80 je baju landon tu xde diskaun tp dia letak kt tempat diskaun jd dah tipah tertipu disitu haha..xpela..mahai skit baju raya xpe..hahaha
 ni baju2 utk mek tembun qisya
 ni plak baju2 utk adam kemain hensem cantik bergaya la anak2 raya nanti ek
baju rayyan
 ni baju kakak mia pon murah je RM19++ selai
siap diah banje selai bj lagi utk kakak


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kadang2 jeles tgk semua dapat bff yang sangat2 memahami dan saling memerlukan antara satu sama lagi..mek rodi mmg best..sue yg baru kenal dier sejak 3 tahun yang lepas pon, rasa seronok kawan ngan dier kan

zal88 said... [Reply to comment]

bestnye dpt kwn2 cmni,insyallah bleh btahan smpai ble2..kak,kte nk share cite cmni kt blog kte bleh..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

diah ni mmg baek

Myra Jay said... [Reply to comment]

Memang rambang mata..

Dan paling untung ada kawan yg boleh dulukan bayar :D

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

syiokknyer shopping cmni...

Falsya said... [Reply to comment]

Yg xtahan turn aku siap ade total rege lagi kat kalkulator rodhi..aku sorang lak tuh..kohaja..ahahahhahaha..

salwana nordin @ che'wa said... [Reply to comment]

seronok dpt bff mcm ni kan..

suka tgk awak dan kawan2..saling bantu membantu, tolong menolong..

cute sgt baju2 raya anak2 tu..serius comeiii!!!

amiey lee said... [Reply to comment]

hahaha tak memasal aku pun terjebak shopping sekali dgn diah smlm hahahahahhaa...

siap rebut ngan dia suar comeii.. hampeh tul dia dpt kaler hijau cantik last punya huhuhuhu

mama tisya said... [Reply to comment]

murah rezeki diah..senang bff bli thru whatsapp hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronoknya..shopping thru whatsapp jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...