MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 6, 2014

walaupon simple tapi lazat!

 haih gini la..dok ganti puasa kan..kadang tu beli tapau makan umah mak sebab amrul balik lambat kang balik makan kt umah susah plak kang si darwish tengah nak merayap je kejenye..kadang tu tgk lauk mak masak sedap tak de la beli lauk utk buke hehe...

ni minggu lepas konon balik umah tgk dulu mak masak apa klw ada lebih bole la tumpang makan...skali buka saji eh sambal udang petai! harus la makan lauk ni xmo dah tapau2..oleh sebab xde ikan dah abes maka amek la ikan dalam peti ais goreng saje2 je ltk cili ngan bawang makan panas2 perghhh mantop!

walaupon lauk simple..tapi rasa mcm nikmat nye..hahah ye la klw dah lapo seme sedap je apatah lagi memang masakan yg sedap bertambah la sodap

sambal udang petai mak kita torbaik!
 ikan bawal goreng bawang
 tidak di lupe peria goreng
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

sedapnya nana..! adoi berkeriuk perut ni pg2, hehe

MAZLIZA ABD RAZAK said... [Reply to comment]

Kan..walau p mna2 pn, msakan mak pling sedap.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nana ikan bawal goreng tu buat sue telan air liuq ni

Cik Jue said... [Reply to comment]

sedapnya
simple but nice

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

yang simple tu la yang sedap sebenarnya..kan nana

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

alamak!!!
lapau la plak...

mama tisya said... [Reply to comment]

puasa2 tgk gmbr makanan ...lprrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...