MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 18, 2014

anak oh anak!

 aritu tengah mandi dalam bilik air tetiba dengar pupppp..pastu mia jerit ibu!! tengok apa adik buat ni....haahhh sudah..cepat2 keluar bilik air tetiba bilik baru semerbak wangi..skali tengok bawah meja makeup botol minyak wangi dah pecah.

huwaaaa darwish..darwish kemain ibu sayang nak pakai minyak wangi ni kita kemain sembur skit2 je sebab minyak wangi ni sedap bau dia mahai plak tu...seb baik la bukan bli pakai duit sendiri.cepat2 la kutip botol yg pecah takut kena plak kaki si kecik tu tengah dok kutip kaca terkena plak serpihan kaca dah mleleh2 darah..naseb baik la tak kena kat darwish...

haih..mmg tak dok diam tau dia skang ni..klw masuk bilik tangan tu merayap je dia nak cari barang atas meja makeup..apa je dia dapat capai siap la aritu eyeshadow dah pecah dia kejekan...malam tu harum semerbak la bilik bukan kata bilik satu umah harum semerbak!


tamat la riwayat salvatore ferragamo
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

adoi sayangnya..tak pe la tak da rezeki

juelee said... [Reply to comment]

ades sayang.... seb bek free... seb bek tgn darwis tak luka... tu lagi ngeri kalau luka...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

sel sel otak darwish mula berhubung ni...
bertabah je la ;)

amiey lee said... [Reply to comment]

heee habis bau minyak wangi satu umahhh

Nafisa81 said... [Reply to comment]

Biasa la ada anak kecik...

LYAfrina said... [Reply to comment]

aduyaii..hehe.. xe rezeki la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...