MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 11, 2014

comeinye peplum baby ni!

 haihhh geram tol nengok peplum baby ni...kiut sesangat!aritu pasya ada bli peplum utk qisya oder kat opismate kakak kita, dia ada jual kt fb juga tp sebab nak jimat postage nye pasal so kirim je kat kakak..

sebelum tu nah kita kasi korang cuci mata..mana yg ada bb girl cer la usha fb Qaramy Kidzz Wear
geram ko nengok baju2 ni eii comei sgt, harga pon murah je



 bkenan sgt kale ni alalalala
harga nye RM32
.
ni la yg pasya bli utk qisya
RM32 dapat diskaun lagik RM30
 .
tapi darwish dah rasmi dulu haahah
kita saje try kat darwish tgk muat ke tak..klw kecik sgt bole la tuka tros tgk darwish pakai muat mest qisya pon muat ni
baju ni jenis sekali kain ngan baju dia bukan 2 piece
kiut tak kita?hahah ngamuk2 dia org nak amek gamba 
tjongket2 kaki hahahah dia tau kot ibu ni kasi kita pakai baju gegerl
 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

hahahaah..! serius comel!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

hahahhaha...cumil...marah tu si darwish ye..tahu je baju pompuan kan..hahahahhh

eima said... [Reply to comment]

comeynye ..

mama tisya said... [Reply to comment]

cute...redho je la darwish ye

amiey lee said... [Reply to comment]

alaaaa takde bbay girll.. kakak sarah dah besarrr..

heeee seriusss cuteeee sgttt weiiii

wa said... [Reply to comment]

Yang ni mmg cantikkkk...baru je teringin nak belikan hadiah besday anak sdara..:)

Afasz said... [Reply to comment]

marah nye dia ibu pakai baju gegirl.. ala 1 piece ek... kalau 2 piece nak gak beli yg ungu tu tuk umaira solehah... kalau 1 piece kang kejap je dah tkleh pakai.

Afasz said... [Reply to comment]

tp kalau tk silap bj ni kira cam pakai skirt kan ,,

aiezzaSue said... [Reply to comment]

comeyyyyy sangat, serius berkenan..tq for the info..tapi..tapi...dah sold out!..mana nak cari niee..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...