MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 23, 2014

damia & koleksi baju frozen nye

ni la dia koleksi baju2 frozen mia.tak leh bli yg mahai2..bli murah2 dapat banyak helai skit hehe..(alasan ibu dia mmg kedekut skit xde bli baju anak mahal2).

tshirt ni 2 helai RM49.90 bli kt H&M

dress tutu skirt ni bli kt FB Mytwinkidsbaby Shoppe
RM35 
swiming suit RM34 bli kt FB ZzR CollectionZ
dress frozen dua ni bli kt FB helen young 
yang ni RM35
yang ni RM28
.
tshirt frozen bli kat uptown danau kota RM30
cardigan frozen bli kt uptown danau kota RM25 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

anak2 saya ada selai sorang tshirt selai sorang pajamas frozen hahahha mak dia lagi kedekut sbb kalau beli kena kali dgn 3 ..fuhhh RM oh rm kekeke dress langsung xde lagi

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

fuyooo banyak baju frozen mia ye...best3

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

yaya pun ada beberapa je koleksi frozen..baru ni beli baju tidur dia..untuk pakai raya..baju tidur raya pun boleyyy

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

nayli xbape minat sgt ngan frozen, jadiknya takde pun koleksi frozen hehe.

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

anak-anak dara aida da besar kot. diorang tak minta-minta dah. and kalau jumpa pun diorang gitu-gitu aje. more to layan utube movie tu. cari senikata lagu... and borak-borak ala-ala sorang jadi elsa and sorang jadi anna :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...