MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 22, 2014

darwish dah bole jalan

 sebenarnya dah lama dia bole jalan hehe baru nak update je..sebelum masuk setahun aritu dah bole jalan dah skit2 tp dia penakot skit..takut2 nak jalan sendiri padahal bole sangat..

kita ni jarang la bawa dia jalan2 kasi prektis jalan kt luar biasa dalam umah je..aritu buka puasa umah mak sambil tunggu waktu buka bawa la dia jalan2 depan umah mak tu..pastu masuk dalam surau kasi dia prektis bjalan

amboi kemain suke nye dia..dapat bjalan pastu nengok akak dia ngan kazen2 main kat padang surau tu eksited sengeh2.pastu dekat nak kul 7 bawa dia masuk kemain mengamuk..hahah tak puas bjalan la tu
memula semangat jalan
bile kita lepaskan tangan suh dia jalan sendiri tros dia buat malas nak duduk atas jalan
bawa dia masuk kt area surau
eh eh berani dah skit2 jalan tanpa org pegang
tp takut2 juga tu tgk je la mulut tu tnganga2 gayat haha
cepat2 je dia nak g kat kita takut jatuh hehe
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

alololo..syomelnya..
cepat darwish boleh berjalan ye..
anak saya, zayyan yg sama tarikh lahir dgn darwish ni lambat sgt berjalan.
tapi gigi dah tumbuh 4 batang atas bawah.
ye la kan, lain anak lain perkembangan mereka..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

bravo. clap2 ;)

fazilzura said... [Reply to comment]

lps ni gigih leeee nk mengejorrrr..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

darwish khan ni handsomela

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Haha, comelnya..gembira betul budak2 kecik ni kalau first tyme berjalan, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...