MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 3, 2014

hadiah birthday darwish yg pertama

 beday lambat lagi adiah dah dapat hehe...last week masa g warehouse sale nana keding kasi duit dia cakap nah nanti blikan darwish kasut converse adiah ari jadi dia..kebetulan weken lepas g sunway balik tu singgah la sunway pyramid g carik kasut budak kecik tu..

memula nak amek kaler dark blue skali xde size..skali amek la kaler merah sebab kaler2 lain nampak xmenarik..xkan nk amek kaler pink cam kakak plak kan..lagi tak sesuai haha..bertuah adik..kecik2 dah mrasa pakai kasut converse klw harap ibu mmg converse tipu je la ibu bagi haha, rege kasut dia sama je mcm rege kasut kakak...alhamdulillah rezeki anak2..tq nurafliana!! muahhhh


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Untung darwish

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

sedondon ngan sepupu la ye darwish hehe...sama ngan abg rayyan kan? stylo la dia pagi raya nnt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...