MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 10, 2014

nak sebulan lesen mati baru sedar!

 hai lahai...apa la masalah kau ni nana wei..tiap taun gini..haha banyak kali dah ni jadi gini
td tengok ada kawan update fb pasal dia nak renew lesen kita pon tetiba teringat lesen kita tros buka wallet sah! memang dah lama mati..

orang dah wat mati time beday pon lupe lagi apa nak jadila..hahaha...tak pasal esok kena amek cuti wat lesen baru siap ada gambau tu.
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alamak kena renew ni

idayu096 said... [Reply to comment]

Sis Nana...skrg dah boleh renew lesen yang baru tu kat pejabt pos jer....xpayah bawa gamba..nnt kite bg ic jer...sy baru buat last month....

Fiza Rahman said... [Reply to comment]

Saya baru jer renew lesen kat pejabat pos. Dapat lesen yg baru tu. Lagi lah...dah setahun rupanya tak renew lesen. Nasib sepanjang lesen meninggal tak pernah kena tahan dgn abg polis & JPJ...hehehe...

eima said... [Reply to comment]

sbb tu jpj guna tarikh besday la ni .. ramai sgt lupa kekdahnye

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Hehehe..perkara biasala kalau lupa tuh sbb baru sgt bnda ni time beday mati lesen..lelama nti akn jd biasa ar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...