MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 21, 2014

kakak dah ada laki

 satu petang masa tengah drive nak balik umah tetiba kakak mia cakap

Kakak: ibu kakak dah ada laki..cuba teka sape?

Ibu: hah??ada laki amboi gatalnye..abes la ibu teka nama budak laki kt skolah 

adam,jakwin,mutadir,faris seme bukan dia kata

Ibu: abes sape klw seme bukan?


Kakak: rahsia..ibu teka la sendiri


pagi esoknye saje tanya lagi dia xnk ckp tah mcm mana dia salah ckp kang klw kakak ckp nama dia idlan ibu bgtau tokwan hahaha


Abes pecah rahsia...dia suke idlan  Ni gambo makan kfc ptg tadi cikgu wasap siap dok seblah idlan adoi anak..kecik2 dah pandai kan

pastu siap pesan ibu jangan bagitau sape2 kalau tak kakak xnak idlan kakak nak adam ahahahhaah 

fyi, idlan ni anak kawan skolah kita..kebetulan plak diorang satu kelas hehe...
 ni la idlan laki kakak hahahhaa

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

lawak damia..ada laki ye...hehe

NinaAz said... [Reply to comment]

hamboihhhh kakakkkk... pandai yeaaa

Falsya said... [Reply to comment]

hahaha..hamboiiii mia..kemain lg ko nyeah..dh ade laki katenye..letop muke kang tau la..cer ckp ngan daddy gitu..ahahahaha..

@}--niEra-- said... [Reply to comment]

wah....dh adeer bakal menantu tu

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam...ahahahaha okay tergelak aku bace citer ni, tp comel lah..haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...