MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 29, 2014

majlis raya abang askar

ahad lepas ada majlis hari raya unit amrul.first time join aktiviti askar kt kl ni.dulu masa kt kluang pernah g sekali je majlis raya kebetulan kita dok kluang dulu kan bole la join..klw ikutkan ahad kena datang keje sebab ada tender nak buat tapi tak bole sebab majlis raya askar ni kehadiran bini2 adalah wajib

kod pakaian nye baju melayu lengkap bersampin untuk lelaki pompuan plak baju kurung so kita pakai je baju raya aritu sedondon anak beranak.sampai je dewan bole nampak ramai kaler biru tahun ni.

darwish cam biasa la...dia buat hal lagi..hahah adoi adik ibu cam serender la nak g mana2 majlis klw gini perangai adik...dia bole g tarik wayar lampu kelip2 yg diorang pasang kat soket rendah dia bole capai abes tetiba lampu kelip2 tak menyala hahaha...adoi pantang lepa skit la..tunggu dia tido je la baru dia diam kebetulan abes je ucapan bos dia pon tido makanye kita bole makan dengan tenang..

menu aritu semua sedap2 jarang g majlis hari raya semua menunye sedap..ini tak de satu pon tak sedap..kita makan menambah2 la..sebab sedap sgt esp dia nye rendang ayam mabelesss.lepas abes makan ada nyanyi2 karoke..pastu bebudak dapat duit raya..


ritu gambar raya dd tak pakai songkok kali ni kena pakai songkok wajib! hehe

.
nengok la budak yg xle di kawal tu haha fitamm



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

✿ pink velvet ✿ said... [Reply to comment]

comei je baju bebudak tu :)

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, hahaha habis menyala balik tak kak lampu lap-lip tu? ke ko yg kena betulkan semula? hihi..budak2 biasa lah, tangan dia pantang lepas, semua benda dia nak capai..sel2 otak tgh berhubung lah tu..haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...