MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 19, 2014

rambut dah panjang

 nengok la rambut iyee itu dah panjang lebih2 telinge dah..
nak potong cam sayang hehe saje nak bela nengok panjang lagi camane rupe..
tp nengok la kang klw rimas g la trim sket
 ni ok la baru nak kuar kena ensem2 semat2
cer klw baru bangun tido, cam kak limah rambut! hahaha



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

lieyalatif said... [Reply to comment]

rambut panjang pun tetap cute heehehehe.... tapi kalo dah berpeluh2 tu yg kite tgk rimas kan....

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

iqy baru malam td abah dia cantas rambut tepi telinga dia tu...panjang samapai masuk dlm telinga, dia garu sampai luka telinga dia, terus abah dia gunting dan2 tu jugak...terkejut tgk darah punya pasal..huhuhu

Afne said... [Reply to comment]

Pnjg rambut darwish. Aku pn mcm syg je nk potong tp mcm rimas je tgk bila dia main berpeluh serabai hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...