MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 19, 2014

sekolah kakak naib juara pertandingan nasyid

sabtu lepas pagi2 dah bangun kakak ada pertandingan nasyid.ekceli ari sabtu tu ada hari potensi tabika kemas, so mana budak2 tabika kemas daerah gombak seme berkumpul kat dewan sri siantan selayang.kakak wakil sekolah dia untuk pertandingan nasyid, dia terpilih sebab masa buat latihan kt kelas cikgu kata nengok dia bole buat tu cikgu pilih.

selain dari nasyid ada mcm2 pertandingan mcm rekacipta, bercerita, pidato, tilawah, kompang, tapi untuk sekolah kakak diorang masuk nasyid je, lain sekolah lain pertandingan yang diorang masuk.memandangkan tahun ni diorang buat hari potensi so tahun ni tak ada sukaneka katanya..

adeh rasa mcm sebak kelakar pon ada nengok ada buat persembahan hahaha...mcm tak percaya dia berani..dah la ramai dalam dewan tu nengok..berani budak2 ni semua.lagu pertama tajuk apa tah lirik dia mcm ni islam agamaku...alquran kitab ku.. yang yang lagu pertama kakak main alat muzik yang keceng keceng tu hehe

lagu kedua hambamu lagu mawi & akil hay nyanyi tu.diorang nye giliran yang pertama sekali.so lepas abes diorang buat persembahan kita terus balik tak bole nak tunggu sampai habis sebab adik dah buat hal..majlis tu mula kul 8-2 petang, memang tak dapek la nk tunggu sampai abes.

dah petang tu sms cikgu tanya diorang dapat no berapa, cikgu kata dapat no2 wah...cayalah kakak & the gang hehe...semalam balik skolah kakak bawa balik hadiah plaque & botol air.semalam cikgu msg kata balik sekolah arini cikgu nk bawa diorang g makan kfc,gtau mia dia kata wahh!! tak sabanya hahaha...


 kumpulan an-nur
aritu kena bkumpul kt skolah kul 7, kakak tido umah tokwan sebab takut lambat, umah tokwan dekat ngan skolah tokwan kata kul 6 dia dah bangun, bangun sendiri xde sape kejut siap2 mandi seme hahaha..bebudak ni seme cikgu yang siap2kan makeup pakai tudung sgala, kita jumpe ngan dia kat dewan tros masa tu kul 8 lebey
sebab dah menang diorang kena berlatih lagi bertanding peringkat daerah plak
 lagu pertama kakak main alat muzik & nyanyi skali


 lagu kedua

 hadiah cikgu kasi semalam




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

baguih la mia...berani...seronok dier di hargai kan

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

waaaa!
bangga ngan mia
tahniah mia!

Masya said... [Reply to comment]

parlimen klang sehari sebelum puasa pftt sabooo je lah tau ... entry pun msh kat draft lg, lps raya baru publish kikiki ... tp seronokkan tgk budak² masuk pertandingan macam ni... pengalaman dia org jugak bina keyakinan diri.. tahniah mia dpt naib johan ..

ayu Ismail said... [Reply to comment]

Tahniah mia

ayu Ismail said... [Reply to comment]

Tahniah mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...