MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 22, 2014

tak sedar tayar pancit

kelmarin tengah drive hantar kakak g skolah tetiba ada kete myvi dok hon2 sambil buat isyarat2 tangan, alamak..kita dah cuak dah ni..dalam hati eh kenapa orang ni dok hon2 kita buat tak reti jela sebab cuak kan baca kisah2 kat fb pasal orang merompak la apa la guna tektik2 gitu

pastu xlama tu dia hon2 lagi pastu dia buka tingkap..kita pon sambil tengah kete bgerak tu buka la kete skali orang tu cakap tayar pancit..tayar pancit fuh..cuak ingatkan apa hehee seb baik la orang tu baik hati bagitau

lepas anta bebudak tros g kedai tayar dia buka tayar cek2 skali ada paku kemain panjang..so dia just tampal je kena la 5 inggit..tau dah mana punca ni blakang umah tu ada jiran buat renovate umah..orang xlalu kita je selamba redah skali amek kena paku mmg pasni xlalu dah la ikut belakang..
mujor la xyah kena tuka tayar baru klw tak melayang la duit dah hjg2 bulan ni...duit pon tinggal hujung2 je hehe

tayar flat tros sebenarnya semalam dah perasan ingatkan xde angin ahaha
gitu la pompuan kan mana la arif sgt bab2 kete ni

tara ni la paku pontianak yg berjaya di keluarkan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hahaha
paku pontianak...
kikiki
nasib la cepat2 gi keluarkan n tampal
kalau lambat aalamat memang kena tuko tayar la

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ayoo panjangnya paku tu...

amiey lee said... [Reply to comment]

ayoo paku dah cabut..nasib taya tak tukar jadi ..... hehehehe

aku pnah tertinggal beg atas kete..selamba aja drive hahahahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...