MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 24, 2014

aktiviti cuti sekolah : melawat menara kl

sian kakak..cuti2 sekolah dd plak takde g outstation, kebetulan kakak datang bawa anak2 dia umah mak pastu nak g menara kl, mia plak sebok nak ikut...kesian nengok kan orang lain berjalan cuti2 sekolah dia tak g mana..kita lepas la dia g.lagipon ngan kazen2 kan kita percaya sikit dia nye jenis behave xde tak tentu arah berlari sana sini.

kita bekalkan la dia RM30 duit tiket, duit bli jajan ke apa...petang tu dia sampai umah kakak pon tunjuk la gamba2 diaorang g menara kl..amboi sronok kakak kan..g ngan sepupu sepapat.kita sepanjang seumur idop ni baru sekali g menara kl..masa tu mengandungkan mia 7 bulan...rasanya tak g dah kot sebab xde apa pon..nengok pemandangan kl je xberapa nk menarik la rasa...tu antara tempat2 sekali masuk je tak repeat dah hehe














Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok jalan2 cuti sekolah ni

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wahhh bestnye, aku pun pernah naik sekali je masa sekolah menengah..haha naik waktu malam best sikit, sbb aku suka tgk lampu2..mmg cantik lah! haha..owh ye, yg diorang naik kerusi kuning siap pakai seatbelt tu kat ne lak kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...