MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 23, 2014

cucu AR. Tompel

minggu lepas 2 batang gigi mia goyang2 serentak gigi depan dua batang..masa dia dok goyang2kan gigi nak cabut tu tetiba satu batang gigi terpusing ke depan hhahaha..kelakar btol..salah placing sepatutnya gigi tu kat dalam tapi dah terpusing ke luar..ada la dekat stengah hari juga gigi dia cacat hahaha
bila dah dedua gigi longgar jadi cam jongang dah mcm ar tompel haha
 tara...dah tercabot dedua dah mcm tiang gol hahaha



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

la sian..sekali dua2 cabut.

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

mak dia lawakla..hahaha..kesian dh tak comel mia tau..yg rongak tu lagi comel..lepas ni blh gang ngan yaya kat umh ni..bila nak tmbuh gigi depan tu pun xthu

amiey lee said... [Reply to comment]

hahahah sampaii hatii ko.. lawak plak aku baca

ku ainin farahana ku ishak said... [Reply to comment]

haha. teringat masa kecik2 dlu mcm nih r. gigi dpn 2 tercabut. tp xpa nnti naik dedua elok..hehe. akak follow blog bru..hehe http://cottoncandyf.blogspot.com/

Ibu Ann said... [Reply to comment]

Sangat comey....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

muka seronok dapat cabut gg

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

muka seronok dapat cabut gg

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, hahaha ciss tetipu aku, ingatkan betul2 lah cucu tompel..haha lawaklah gambar masa anak ko tutupkan mulut nampak mcm gigi arnab..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...