MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 1, 2014

bila dia makin membuas

aduiii makin penat skang ni menjaga darwish..ada je menda dia nak buat...skang ni mmg tak leh lepas dari pandangan kejap2 kena cek dia apa dia buat...klw tengah2 masak kat dapor tu kejap2 kena jenguk luar nengok apa projek dia...mmg xle langsung biar tanpa pengawasan...

skang ni dah pandai manjat tempat tinggi...tengah2 masak tetiba kakak jerit ibu adik naik atas meja..jengok kt luar tengok elok duduk bersila atas meja..lagi kita nak amek dia lagi dia lari gerammmnye!

klw nak masak dapor mmg kena tutup seb baik dapor ada pintu klw tak tutup siap la...abes dia buka kabinet dapor tu geledah apa ada dia nak mengemaas..kadang tu dia amek batu lesung tumbuk2...pastu amek piuk tung tang tung tang stress mak!



nengok tu nengok tu kusi kena letak jauhs kit dari cofee table klw tak kompom dia naik atas table tu
mcm gangster kg dusun hahaa

dah puas manjat dok seblah kakak diam2 je xusik kakak main game
darwish pesen tak jalan klw kita gula2kan dia ngan tab
konon kata buka upin ipin kasi diam ke..tidak la..memang tak laku bagi dia haha dia amek tab tu dia hempuk ada la
.
nak tgk dia dok diam?time tido je la br diam
nengok la tu amek rantai kakak pakai sendiri heheh

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Noli@Ibu Wafa said... [Reply to comment]

lama tak jenguk sini..besar dh hero tu :)

safurara said... [Reply to comment]

bertabahlah mak mak

#klik klik Nuffy kat sini =)

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, haha..tgk gambar je aku pulak yg stress kak..budak baye2 camtu mmg buas sikit..haha tabah lah ye kak..hehe

Diana Rashid said... [Reply to comment]

dah besar memanjat la pulak kerja nya..heheh

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
hero memang cenggitu...
anak akak pun tak senyap seminit tau
tapi bab memanjant memang dia tak berani he3
asyik berlari kehulur kehilir kojenya...
pintu bilik bertutup, dapor pulop bepagor..so limited la ruang larian tu dlm hall sajork he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...