MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 9, 2014

Tempahan biskut sarang semut aidiladha

Ada juga org yg berminat nak oder biskut  ni time raya korban.memula ada satu budak tu wasap dia kata dia jmpe kat gugel mmg dia cr org jual biskut sarang semut.kita ckp kat dia klw bukan musim raya klw nk oder min 3 bekas,klw oder sebekas mmg tak berbaloi la..xbalik modal.

Tu alang2 dah ada org oder kita buka oder skali tp limit la sebab koje kan..weken je la bole buat tu pon weken smgu sblm raya ada 2 hari je mmg xle amek tempahan banyak2

Memula tu org oder 9 bekas saje la buat extra 2 bekas skejapan je org komen kat fb nak bli tu pon ramai lg nk bli tp xsmpt nak buat

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, owhhh sarang semutttt...sedapnyeee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...