MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 21, 2014

TURTLE NIGHT LIGHT

dah sbulan bli kt fb akhirnya sampai pon turtle kita...beli on9 tak leh pilih colour..so redho je la apa yg dapat...hehe ni sebab kita beli 6 so dapat la murah RM24 sekor...kalau tak RM27 sekor..tapi tu pon kira murah dah dalam IG orang jual 40-50 sekor..baru ni member g uptown danau kota ada juai katanya..RM30 sekor.


kita bli 1 je tp sebab nak murah kita pakat2 ngan kawan2 sape nak oder bole tumpang skali dapat la murah skit..
mia nye kaler pink seb baik ada pink hehe,
test power

tantik kan??


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

memang cantik...mesti anak-anak suka...

lia said... [Reply to comment]

smlm p GM... seketol rm30... 2 ketol rm50 tp xbeli... iskkkk rugiiii rugiiii

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wah dah dapat si turtle ni! Cantik lah kak (n_n)

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

ada member aida baru jek pagi ni post kat fb. dia beli sekor utk anak dia. hmmmm menarik gak sni kalau beli utk bilik anak dara aida :-)
tq for sharing ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...