MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 28, 2014

wedding @ bora ombak

last friday ktorg g wedding opismate..dia buat ari keje so kelam kelibut la balik keje siap2 kan bebudak sampai2 je meja dah penuh masa tu perantin tengah di tepung tawar..segan gile kot berjalan tengah2 orang ramai pastu tempat duduk yg kosong btol2 depan pelamin hehe..sape suh datang lambat kan..tekedek2 la amek seat

ni first time masuk sini...cantik gile tempat dia..nak2 majlis dia malam plak mmg lawa sangat.lauk2 dia seme superb!! sedap gile ok..susah kita ni nak puji lauk orang kawen..tapi kali ni mmg kita puji la seme sedap!.

memandangkan darwish xbape sehat sesema, batuk jadik dia bad mood skit..xleh la nak berlama2 kat majlis tu..abes2 makan je tros balik sebab dia dah buat hal...kepada ana& pasangan selamat pengantin baru semoga bahagia ke akhir hayat




 ni la perantin nye gambar yg lain2 kena blur ahah sebab kita curi gamba ni dari IG opismate
 ni cenderahati utk tetamu lelaki dapat air botol pompuan dapat gula2 udang tu dalam bekas kaca bekas dia elok kita buat bekas garam hehe
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Bestnya tmpt ni..
Selamat pengantin baru utk pengantin..
Semoga berkekalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...