MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 23, 2014

weken

last week dd kena g opis..angkut la ktorg anak branak sama..sepanjang posting ni baru 2x kita g opis dia..tapi ni pestime la masuk nengok heli2 seme..kakak dah biasa dah tak eksited sgt..adik la dia nengok je abes seme dia nak pegang.

dia lari sana lari sini haih la budak mmg tak leh diam...abes g opis singgah space u8 blakang opis dd, bagi la bebudak main kat amanville..amanville ni playground opis lama kita ni..hehe saje la datang support bisness x-bos..sonok diorang main..kakak sampai xnak balik tunggu kejap tunggu kejap katanya


 





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

gamabr paling atas buat aku rindu tempat belajar aku dulu dgn tempat kije aku dulu.

mmg budak aviation pergi maan2 pun mesti rindu tengok kapal

Afne said... [Reply to comment]

wahhhh bestnya bdk2 tu dpt tgk helikopter depan2 mata. ni klu anak2 aku dpt peluang mcm ni mau terjerit jakun hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...