MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 21, 2014

1 tahun 4 bulan

 besa dah budak tu..stahun 4 bulan dah..peel dah mcm2...sangat macam2 ada je menda dia nak buat.klw tak duduk diam budak darwish la nama dia haha...skang ni dia sesema la..+batuk skali dah lama tak elok2, musim la skang kan?kat taska pon ramai je bebudak idong mleleh je sesema.

minggu ni masuk minggu ketiga anta taska..well cam bese lah tiap kali anta & amek dia nanges..sian nengok tapi nk buat camane..terpaksa..penjaga kt taska kata mmg dia kejap2 nanges kang dia benti sendiri..dia tawaf satu taska tu sambil nanges...bile penat stop la...pastu kang ptg2 skit bila sorang..sorang mak budak2 jemput balik mula la dia nanges balik..adoi adik..dah masuk 3 minggu ni..nanges lg...huhuhu..xpela nnt lelama ok la tu kan

stahun 4 bulan dia baru pandai cakap daddy tp dia sebut DADI hehe..ibu plak dia panggil BABU tp klw kita suh dia sebut ibu dia sebut BABU klw dia sendiri panggil kita dia panggil mama...blom pandai nk panggil ibu

dia noti..suke kacau kakak..kdg kakak tgh buat keje skolah saje je dia duduk atas buku orang tu haha..pastu dia suka nk acah2 gigit kaki kakak..saje je 

nengok la muke noti iye tu
muke tembam ibu iye tu abaikan la ek hahaa
 yang ni muka merajuk haha..biasa dia buat gini klw tokyah marah je..tak sangka plak dd iye marah pon iye majuk camni
 padan muka iye sape soh xduk diam
 pastu iye senyum2 dah
 tah apa iye suke sgt tah

 eii geram!

 ni ari senin lepas bawa dia g checkup adoi menduga kesabaran btol la..kejap dia duduk kejap dia baring kt lantai...dd dia xleh teman dia nye ligat xle nk kata pantang lepa cepat je dia lari keluar pintu klinik pastu dia nengok ada budak pompuan 3 beradik ni selambe je dia gurau2 ngan budak tu
 nengok la tu nak gurau ngan orang padahal xkenal pon
dok tak diam sgt ibu masuk dalam bb cot padan muke dia xle kuar


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

budak banyak akal ni...kikikiki..nampak muka ada je akal dia ni, panjang akal...macam izz

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Alahai..handsome darwish

Cik Sibuk said... [Reply to comment]

Pusing satu tadika sambil nangis? Ala kesiannnnnnnn

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
aloloooooo nomeinya dia
memang cheeky jer muka he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...