MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 19, 2014

cerita animasi terbaru PUTERI jangan lupa esok!

adoiyai sejak dari minggu lepas lagi..mia dok tanya bile nak start cite ni ibu?asal kuar je iklan puteri ni berulang kali la dia tanya sampai cair taik telinga haha....

ari isnin lepas sambil siap2 g keje nengok la MHI kebetulan dia intebiu pengarah kreatif cite puteri ni haa...kt situ baru diaorang umum bile diorang akan start tayang cite ni...so esok bersamaan ari khamis kul 9 malam kat tv3 moh la kita beramai2 tunggu depan tv sambil makan kopok ikan cicah sos kita nengok cite puteri ni ramai2

ni sape ada anak gegerl ni konfem suke ni..xmustahil cite ni bakal jadi fenomena mcm upin & ipin sebab ni pon dari las copaque juga sama cam upin ipin.


 ni nama puteri2 dia 
puteri bali, puteri purut, puteri manis, puteri kasturi & puteri nipis
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

JaSSNaNi said... [Reply to comment]

assalamualaikum..

akak pun teruja skali nak tengok citer ni.. harap2 dapat menambat hati lah ye.. macam best..

Nana said... [Reply to comment]

menunggu jugak cter ni..mcm bes je kan...hehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Kompem yaya pun suka sgt nih..hahahaha

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

menarik. tq...
aida tgk gaks iklan tapi tak amik pot sgt...
ok kita dating dgn anak2 dara la sok 9 mlm ekk :)

- dieyana - said... [Reply to comment]

bukan anak dara je yang nunggu puteri ni, anak2 saya yang lelaki pun dh ingatkan pagi tadi...mama, mlm ni puteri! (teruja giler) ;-))

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, hahaha aku yg dh 25 tahun ni pun actually tertunggu2 jugak kartun ni, haha aku suka tgk kartun...haa malam ni rupanya, okay set! duk depan tv mlm ni..hihi~

Putra Kayangan said... [Reply to comment]

Saya tgk tadi xde pun, kecewa betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...