MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 26, 2014

port kegemaran

gini la klw time kita tengah masak kat dapor..sebok je la dia nak tolong juga..tolong sepah! ahaha...adeh darwish mmg pantang klw kita msuk dapor..mmg dia tros masuk join.umpan la dia ngan katon kat tv memang xde dia layan nye..dia lg suke dok kt dapor main batu lesung pastu dia amek piuk, buka tong beras adoi mmg mendapat hadiah jentik je jari gomok dia tu.tangan dia mmg jenis xdok diam..

dia klw masuk dapor kan tangan dia akan meraba je apa ada atas kabinet tu..apa je tercapai kt tangan dia, naseb la..tu pasal klw tak masak dapor kena setiasa tutup pintu dia.apa je dia xbuat?cer cakap
- tumpah cili kering yg ibu dah blender sebekas, tu stok seminggu nye cili abes tumpah kt lantai
- tumpah kan serbuk teh
-tumpah kan air dalam jag
-dia amek bawang putih dia leraikan seketol2 abes satu umah kena kutip plak bawang tu
-dia tarik besen ibu letak ayam baru basuh, letak atas kabinet jap sebelum letak serbuk kunyit abes terabur atas lantai
-terabur kan beras

kadang kita nk masak cepat2 dia plak wat hal..kang kita cakap meh kuar ngan suara garang2 dia buat derk je...kena ckp baik adik...meh sini meh kuar jom..sape budak baik jom keluar..kang terkedek2 la dia kuar. ye la kita ni kdg penat nk masak lagi dia wat hal plak..mmg biasa suara tu mcm mak tiri kadang haha..

cer nengok muka budak banyak akal ni..eii geram nye klw time baik mmg nak kena cium2 je cer klw nakal nak sekeh je rasa hahaha
sekeh2 manja la tapi

ni ha ni ha terserlah muka kenakalan dia


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

eima said... [Reply to comment]

tak lama lg FM ibu plak jd mainan tgu darwisy tinggi sikit

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

mmg boleh geng dgn ara klu bab tumpah2 rempah..air and makanan
hangin je aku kdg2 tpi nk buat mcamana

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Comel..geram tgok

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

alahai sayang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...