MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 5, 2014

LUNCH YANG MERIAH!

semalam saje wat potluck ngan budak department kita.kita la ketuanya ahaha..bab makan2 mmg aku je hantu.puncanya sebab kita nye lauk dalam peti tu xmasak2..sebab amrul asik balik lambat je keje.dah seminggu lebey stok bahan basah xgerak2 kita, pon dok la bawa bekal dari ari isnin lagi..ari isnin tu bawa bekal makan sorang je..rabu bawa bekal, pastu khamis tu kita ajak diorang bawa makanan skit2 sorang makan kt opis

ni pestime la wat potluck lunch gini.menda ni kena ada yg mula..kalau tak seme xreti nk mula hehe...kita bawa bawal sambal ngan cendawan kukur goreng bertelur, cendawan tu seperti dijangka ramai yg xpernah makan..sekejapan je licin haha..seme kata sedap rasa mcm daging..seme dok tanya resepi.ala kita masak campak2 je..xde sedap mana pon..diorang kata sedap tu sebab xpenah makan.

sonok skali skala makan ramai2 gini..ktorg siap jemput budak department lain join skali..cukup je lauknya, siap ada lebih lagi

kari daging ni PA bos bawa
bawal sambal kita bawa
cendawan kukut bertelor
ayam masak lemak cili api bos bawa
sambal kentang+ikan bilis+tempe budak department bawa

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sedapnya...sangat...
Kami kt sekolah selalu sgt bt potluck..
Kami suka makan..hahahah

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

meriah makan reramai ni

eima said... [Reply to comment]

dah lama tak berpot luck gini ..sejak ade anak bersekolah .. masa lunch utk anak2 je .. huhu time cuti sekolah pun ... tak de masa anak ade ngan mama ,,,,

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, adoi sy tgh lapar ni T_T..haha best kan, potluck cmni selain dpt kongsi2 makanan + jimat, dpt juga mengantoikan siapa yg xbiasa ke dapur, err mcm sy ni..haha habislah~~

adda syuhada said... [Reply to comment]

salam singgah..jenguk lunch yg kemain meriah ni hah....

amiey lee said... [Reply to comment]

bestnye portluck mcm ni kan.. aku selalu kenduri nasi lemak + breaksfast aja pepagi..sbb lunch makan kat cafe aja...

kalau raya rajin la memasing bwa juadah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...