MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 30, 2014

sape punya ni??baik mengaku

 allahurabi...sampai ati nye la...cam gini nye keadaan pon bole bg kat orang ke?
kot ye pon nak sumbang baju terpakai biar lah baju yg bole di pakai!
kang cakap lebih2 kang ada yg kata bersangka baik la..kain ni bole buat kain buruk
nak bersangka baik camane lg wei...klw dah cam gini rupa nye nak buat alas kaki pon tak sampai ati!

 kesian la kat sukarelawan yg mana nak sorting barang2 ni..dah melambatkan keje2 diorang.
niat nak membantu, menderma tu elok dah..tapi jangan la buat naya kat orang...
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, alahai..agak2 lah kot nak menyumbang pun..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

adoi ada jugak hamba allah gini kan...bagi la elok2 sikit..org kot nak pakai...

- dieyana - said... [Reply to comment]

biar betul!?? kita nak bg orng pun, belek bnyk kali, zip rosak pun tk bagi..:-((

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Nauzubillah..mcm ni punya pesen org pun ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...