MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 19, 2014

suka sangat dengan burung

 kat umah kita tu mmg banyak burung merpati..pagi2 kul 7 gitu kang dengar la bunyi atap zink orang bawah kesan kaki burung lari2..ni seme sebab ada orang atas rajin kasi makan kt burung2 ni...dulu sebelum orang bawah ni tuko zink besi ni dia pakai zink asbestos kemain galak orang atas baling nasi atas bumbung orang bawah ni hehe..masa tu xde la bunyi bising..sejak orang bawah tuko zink besi orang atas tu baling roti je..menda ringan2 hehe..

kita mmg suke la..sebab tu seme cam hiburan utk darwish..sebab dia sukeeee sangat ngan burung..kalau nak g keje tu ada satu port tepi rumah sampah burung suka lepak nanti dia jerit2 la nak g kat burung tu..kita apa lagi saje lari kat burung tu kasi dia terbang..abes puluh2 ekor lari..ha itu jam lagi sonok la kawan nengok banyak burung terbang hehe...

skang sebab dia dah tinggi kan..kita idok la dokong dia dok tepi tingkap tiap ari2..kita tarik kusi meja makan kasi dia dok tepi tingkap tu sambil tunggu burung makan...abes burung tu terbang dia pon turun la kusi sendiri hehe...sian dia...ibu dah lama nak bawa g taman burung sebab dia suke sgt burung kan...tak pegi2 lagi dd bz




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...