MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 8, 2015

adik jelita

eh..adik tak jelita..adik comei je..ahahah comei ke?xpenah ibu puji adik dalam blog..bukan apa nnt orang tak suke tapi ada aku kesah ke anak aku memang comei wahahaha..
sebenarnya basi dah cite ni..aritu la darwish masuk dalam majalah jelita.cam biasa la kak shikin minta sape2 ada anak kecik postkan apa2 je kisah pasal anak kita tu.oleh sebab bz melampau2 tak sempat pon g bli majalah ni..yang besnye kali ni adik bjemaah ngan qisya & rayyan masuk majalah sesama heheh

pastu semalam plak kak shikin msg..nak intebiu kita pasal topik BFF..so kita intebiu kat fb je..tunggu la ek bulan depan kuar kot kisah ktorg tu hehe..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...