MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 23, 2015

cantiknye time table dia

aritu tengok mummy ayu update pasal time table frozen adoi geram nengok..tros minta dia emailkan kt kita..nk buat juga time table kakak...

bila balik umah tunjuk kat dia kemain suke lagi dia..hehe...ada mcm2 patern tapi kita suke yang ni
skolah agama je baru ada time table
skolah kebangsaan blom ada lagi..minggu depan baru start belaja..2minggu pertama sesi suai kenal je dulu.klw korang nak amek la..right click kat gambo & save






Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

wahhhhh..cantik2 la..hopefully jadual waktu x bertukar la..anak saya since darjah 1 sampai darjah 2 asyik la bertukar jadual waktu..2-3 kali setahun..huhuhu

mummy_ayu said... [Reply to comment]

dah siap dah. sama la..Iris pun lum dpt jadual lagi so..tunggu nak buat utk dia jer.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

cumil..nampak mudah..senang la klo nak tgk time table kan

watyz said... [Reply to comment]

nana... nak gak..
watyz82@gmail.com

Zuraida Rahim said... [Reply to comment]

Cantiknya.. tak pernah terfikir nak buat.. Tahun ni nak buatlah

Zuraida Rahim said... [Reply to comment]

Cantiknya.. tak pernah terfikir nak buat.. Tahun ni nak buatlah

IeRA said... [Reply to comment]

nak juga sis.. boleh ke? nak buat untuk anak perempuan saya..

ummiaffaf@gmail.com

SyamilaMohd said... [Reply to comment]

eeeeiiii....cantiknya....tapi biasa setahun ada kot 2-3 kali jadual kelas bertukar2....

tapi...nak buat jugak la...

Mama Idlan Irsyad said... [Reply to comment]

cantik... utk boboy xde ker? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...